dagarna går


är så sjukt kär

Hejsan hoppsan fallerallera!
Det har blivit dåligt med blogg nu den sista tiden, men det händer ju så mycket annat.

Idag har jag spenderat hela dagen med min älskade pojkvän. Skulle ha hoppat på en buss till honom imorse men den missade jag, så för att undgå att behöva vänta hela dagen på nästa buss så hoppade jag på cykeln och cyklade iväg till Vansbro (1,4 mil). Det var, tro det eller ej, ganska skönt och det bästa av allt är ju att jag fixade det på 33 minuter!!!! Kul när man kan se resultat av sin träning. För två år sedan tog det över 1 timme för mig att cykla dit, så det känns bra!

Imorgon är det uppstigning vid gryningen och rulla iväg till Kongsvinger där en konfirmation väntar, sedan blir det hemfärd redan imorgon kväll. Skönt att slippa packa något.

NU ska jag sova. Bjussar på lite bilder imorgon kväll om det inte blir alldeles för sent!

GODNATT


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0