i min väska


i brist på annat material visar jag er härmed innehållet i min väska, som jag i princip alltid bär omkring på.

Solskydd för ögon (gråter av solljus), kladd för läppar, mobil, plånbok, tuggummi är bra efter några kaffekoppar och sist men inte minst Handkräm (torra händer klarar jag ej av). Ringen såg jag nu också, den brukar oftast sitta på fingret eller stanna hemma.

Just det, spillde kaffe över min dator IGEN. Ger upp mig själv snart. Den ligger i alla fall på tork, men jag förmodar att det inte blir några allvarliga problem. Tror inte ens det blir ett enda ett.

Nu ska jag ut och tuta med bilen, vi ses!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0