bortskämd i vårens stormsteg



Nemen tjenare!

Okej, andra dagen gjord. Idag gick det ännu bättre! Kände mig lite mer säker på saker och ting, tog mest hela gårdagen till att gå runt och bekanta mig lite, så idag blev det en liten knuff framåt. Tiden gick så fort också, hade någonting att göra hela tiden, det gillar jag!

Apropå ingenting så är det helt sjukt varmt här, är det det hemma också? Här var det 8 plusgrader halv nio imorse!!! Allt bara smälter bort, det regnar från taken. Inte mig emot, våren får gärna komma på riktigt nu!

Jag tycker det är så mysigt att vara här hos farmor och farfar, så skönt att det blir över en längre period också, annars brukar det bara bli ett par dagar. Man känner sig som liten igen när man är här, blir jätte bortskämd, men det är tillåtet ibland, tycker jag... ;)

Hoppas ni har det bra vart ni än är och att ni njuter av att våren kommer med stormsteg!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: maja

jävligt söt är du iallafall!!

2011-03-24 @ 21:58:31
URL: http://majarustan.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0