hej hå


Beeebis

buus

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag :) Jag har själv haft en körig dag, på ett bra sätt! Först jobb, sedan väntade jag på Trine en timme innan hon blev klar på sitt jobb, kollade lite affärer och så under tiden. Sedan drog vi upp till Bestefar (morfar) m. fam och kollade på det lilla fölet som ni ser ovan (uuuuuursöt) och sedan följde jag med Trine på ridträning, så ja, kvällen gick bort ganska snabbt. Nu sitter jag hemma hos Trine och skall även spendera natten här, mys!

För er som inte vet vem Trine är så är det min mammas lillasyster, moster som det så fint heter. Känns konstigt att säga moster eftersom det bara är fyra år mellan oss och att vi har växt upp ihop!

Vi hörs imorgon!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0