inspireras lite lagomt


Sitter här en kväll som denna och pustar ut en aning och inspireras av kläder för denna vår/sommar. Åh, jag är så tagg på varmare tider nu! Tänk att få börja klä av sig och känna varma vindar svepa omkring, jatack, jag sprudlar inombords av den tanken alltså.

Nu snurrar det mycket i huvudet kring fjällresan som går av staoeln på måndag, mycket som ska fixas och förberedas. inte bara bara att packa inför en hel vecka endast utomhus (okej, vi hade tur och fick bo i en stuga EN natt för att förbereda oss inför en natt i bivack, men ändå) så det gäller att tänka till lite. Maten är det absolut klurigaste i och med att man måste se till att det håller sig en vecka, men det gick utmnärkt i Jotunheimen så det borde bli bra nu också!

Imorgon eftermiddag kör jag min sista skidlektion för denna vecka, sen hoppas jag att snön ligger kvar en stund så jag hinner köra några helger till innan stängning. Vid intresse hör ni av er till mig på 073-8038236 eller [email protected]!

Ne, nu faller mina ögon ner, tror vi säger over and out, vi ses imorgon :))


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0