MYS MYS MYS


på frukostbordet imorse

God morgon! Idag är jag ledig och njuter av det till fullo, i skolan. Jag har nämligen bokat tid med studievägledaren klockan 13.00 och sedan går det en teater vid tio som jag vill se, så varför inte. Tycker det är ganska skönt att bara sitta i skolans kafeteria och ta det lugnt!

Efter mötet med syon ska jag byta om till träningskläder och köra lite styrka på gymmet, sedan mot kvällningen blir det hemmamys med familjen!

Haha, på tal om mys. På radion imorse var det en som berättade om att han hade en vän på facebook som alltid släppte så roliga statusuppdateringar, och bland dom som var det något i form av "Nu har jag börjat förstå facebookspråket! Skriver man att "jag sitter och myser" betyder det att man har så jävla tråkigt och skriver man att "i helgen blir det bara massa mys" betyder det att man inte har ett jävla skit att göra"

Så alltså, hemmamys ikväll, jag har inte ett skit att göra, men därmed inte sagt att jag vill göra något annat!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0