Nu rinner jag över, av lyckliga vibbar


dagens middag. heheheh.. nygammal favorit kanske

Hej hoppsan! Ja, vad ska jag säga. Mår så sjukt sjukt sjukt bra nu att det finns inte. Det är en mix av allt tror jag! Vårkänslan smyger sig på, vädret är helt underbart, skidskolan går jättebra, hela min familj är bäst, min pojkvän är bäst och ljusare tider är på ingång. Fatta va underbart att våren är påväg, fatta vad vi har framför oss. ÅÅÅÅHHH, blir helt pirrig av hela tanken!!!! :))))))

Nu ska jag skissa lite på matlistan inför nästa vecka, vi ska ju till Sylarna då och sova i tält och åka skidor i puder hela veckan, det är också något som gör mig sjukt pepp på livet!

Om en timme hoppar jag på en buss för att träffa min man, helt underbart!

ah, kan kort och gott säga att jag har det bra!!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: manda

Shit vilket härligt inlägg Kamilla! Tack för att du överför känslan! :D

2011-03-04 @ 19:40:41

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0