puss


pussbild, känns lite dated.

Okej, dagen har gått jättebra! Blev inte heldag som planerat, utan endast förmiddag, men det var egentligen ganska skönt i och med att jag är sjukligt och dödligt trött idag. Förstår inte. Men som sagt, det gick jättebra, vi förstod varandra och eleverna var (eller blev i alla fall, hihi) jätteduktiga!

Nu är jag hemma och har gjort mig en stor kopp te och tagit med mig till sängen för att där kolla på senaste avsnittet av stylisterna på kanal5 play. Kan inte säga att det är så spännande, men det är ganska lärorikt vilket gör det roligt, så ni som tycker mode i form av kläder och smink är roligt borde absolut kolla in!

Vi hörs


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0