ny energi i form av ett fall


NU ÄR VINTERN HÄR, ta i trä***

Hejsan hoppsan! Det var riktigt riktigt länge sedan jag kom hem så tidigt från skolan. Var hemma redan vid 4! De senaste veckorna har det handlat om att jobba till 7-8 varje kväll, så det här uppskattas enormt!

Är på lite extra gott humör idag då vi igår kväll fick skåda den första snön som föll, otroligt energigivande!
Nästa vecka ska vi till Vemdalen och åka skidor en hel vecka, jag längtar enormt.

Nu ska jag skriva ett presentationsmanus, på torsdag tävlar jag och Amanda i finalen om bästa logotyp i Dalarna då vi kommer göra en kort företagspresentation, wish us luck!

Hoppas ni mår bra:)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0