London Halva dag 1 BILDBOMDB


Vårt mysiga hotellrum!


Frukost under Tower Bridge i 17+ och strålande sol, underbart.


vi påbörjade vår promenad längs The Thames mot BIG BEN och lämnade vackra vyer bakom oss

Hösten var knappt kommen till London



Vi fortsatte vår vandring mot Big Ben och kom till St Pauls Cathedral




happy happy happy

London måste ha de fränaste taxibilarna, om annat säg?

nu kommer David säkert tycka att jag är jätte töntig, men jag tyckte den här var så puttinuttig:))))

Skylten kopplat till attraktionen, ganska kul

Den här lilla filuren välkomnade oss in i en jätte fin park som jag sorgligt nog har glömt bort vad heter, och det var inte Hyde Park som så många tror/har trott

London Eye



Nu avslutar vi första bildbomben. Jag har så sjukt mycket bilder!! Hittills har ni bara fått se halva av den första dagen så ni har mycket att vänta er. Nu ska jag ta kvällen innan jag stupar!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: josefine

green park? :)

2011-11-08 @ 12:18:59
Postat av: Ida

Sjukt härliga bilder! :)

2011-11-11 @ 23:30:42
URL: http://idabongs.blogspot.com

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0