hela systemet out in the blue



Hej! Det verkar som om luften gått ur alla här hemma efter älgjaktsvecka, jobbvecka och allt vad det innebär. Klockan är nu fem i nio och mer än halva huset har gått och lagt sig. Jag skulle egentligen också kunna gå och lägga mig nu, är faktiskt trött.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker vatten och vilar hjärnan. Under veckorna så är det så många intryck att in, sen lär man sig så himla mycket nytt nu i och med UF. Vet inte när jag lärde mig så mycket nytt på så kort tid sist? I förskolan typ? Verkligen roligt, men man känner hur systemet urladdas när veckan är slut och man varvar ner.

Nu ska jag strosa runt lite på the internet innan jag dyker ner under täcket!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0