varvar ner


mmmmmmmmmmmmmmm

Hej! Är helt slut efter en otroligt intensiv vecka. Dock har det varit så kul att jag inte ens hunnit tänka på att det är slitsamt. MEN, nu när jag varvar ner känns det.

IDAG hade vi premiär för Active Adventure. Vi hade en familjedag med massa roliga aktiviteter vid skidstugan här i Äppelbo. Det var så himla roligt, framför allt att se att barnen trivs, det är det bästa!

Nu lämnar jag UF i en vecka för imorgon rör jag mig neråt västerut i landet till Göteborg och på måndag åker jag och David till LONDON!!:) ska bli så himla skönt. Så var inställda på 1 veckas bloggtorka hörrni!

Nu ska jag fortsätta att packa! Kika in på http://activeuf.blogspot.com för bilder och annat kul från dagen, kram


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0