växla ner


Te och tidningar i den friska höstluften

Hallå på er! Idag har jag som alla andra lördagar den senaste tiden, bara slappat och segat. Veckorna rullar på i ett ganska häftigt tempo så det är skönt att växla ner till lägsta på helgerna. Apropå växla, vi har köpt en ny liten bil!! Vi har endast haft automat under min övningskörnings period och nu när det endast är ett halvår kvar till körkortet är det väl dags att lära sig växla? Sagt och gjort, nu har vi en liten röd, tjejig bil som jag sedan kommer att tuta runt i vart jag mig i världen befinner mig.

Ikväll blir det minst lika lugnt som det har varit hela dagen, ska faktiskt dra ut fingret ur rumpan och se på Black Swan, måste vara bland de sista som inte sett filmen..

Vi ses!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0