god-morgon


morgonstund i mitt hjärta

God förmiddag! Jag kan inte besrkiva med ord hur starkt jag känner för en sådan morgon som jag idag har haft. En morgon där man ligger och drar sig i sängen hur länge man vill. Man går upp och kliver i de slappaste och mysigaste kläderna man äger, slänger lite vatten i ansiktet och lunkar in i köket och gör världens största och godaste frukost. Tar med sig frukosten i soffan och sätter på de missade programmen från veckan på webben. När frukosten är uppäten pausar man avsnittet, lunkar åter igen in i köket och sätter på kaffe. Sätter sig åter i soffan och sneglar en stund till på det som händer på skärmen, man pausar, hämtar kaffet och sitter och segar en timme till.

ÅH, love it

Den här morgonen är det hollywoodfruar och ensam mamma söker som har rullat.

Nu ska jag gå ut i det strålande vädret och sätta mig bredvid min kära syster och läsa några tidningar!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0