förmiddagsstund


God förmiddag! Dagen började med en fet familjefrukost som innehöll alla kostcirkelns delar, och nu sitter jag och dricker kaffe, skrollar på datorn och lyssnar på radion.

Hörde att det skulle falla minst 5cm snö typ nu, det känns ju inte sådär vidare roligt. Känner mig så redo för sommar, fresh start, det känns rätt i tiden!

Annars kommer dagen bjuda på en långpromenad med syster och hund till Busjön, kanske fånga vackra vyer på bild? Sen har jag bestämt att mitt rum ska städas idag, har insett att jag inte har tid att göra det de två närmsta veckorna så det får bli idag, annars måste jag förmodligen sätta på mig en gasmask inom en snar framtid.

Nu ska jag dricka upp och sätta igång


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0