hipp hurra

Ja må han leva, ja må han leva! Imorgon fyller lilla gubben 5 år. Vilken stor gubbis, han är ju vår lilla plutt. Vi firade lite i förskott här hemma eftersom jag inte kan vara med på stora dagen imorgon!
 
Rullar alltså tillbaka till Oslo imorgon bitti och gör mig redo för två intensiva jobbveckor innan jag rullar tillbaka hem igen. Upptäcker att jag verkligen är en riktig hemmagris(läs:familjegris), mer än jag trodde. 
 
Nu ska jag göra mig redo för sängen (!!), tidigaste på länge. Känns lite som om man ska till skolan imorgon, åååh om det ändå vore så. 

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: mandus

..om det ändå vore så :)

2012-08-14 @ 14:48:43

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0