säg hej till gubben



voff voff

Hej på er! hur mås det? Jag fryser för det mesta, känner mig inte så rustad för kyla konstigt nog, det är alltid lite lite för kallt.

Nästa vecka far jag iväg på andra delen av Tjejer och Ledarskap, det ska bli otroligt kul. Det var sjukt lärorikt förra träffen så jag hoppas det blir minst lika givande den här gången!

Ikväll ska jag mysa massor med David, och imorgon klockan 16 tar jag helg, wihoow:)

HEJ KAJSA!

IGÅR VAR JAG SJUK. HADE LITE ONT I MAGEN, MEN IDAG ÄR DET MYCKET BÄTTRE! ÄR DET KALLT HEMMA? ÅKER NI SKIDOR? JAG OCH ONKEL TOMAS ÅKTE SKIDOR I FÖRRGÅR, NELSON VAR OCKSÅ MED.

HOPPAS DU MÅR BRA, PUSS FRÅN MIG


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0