Bildbomb från semestern (OBS, de ligger absolut inte i kronologisk ordning!)


Utsikt från fjällen

Solnedgång från balkongen

Katrine första kvällen

Jag på fjällvandring

Farmor spelar minigolf (Hon var grym! Hon slog mig och syrran med hästlängder!)

Nyår

Utsikt


Katrine gör ett glädjeskutt, framme på första toppen!


Sjösjuka på delfintur

TV-kvällar


Ute och tränar!

farmor, jag och farfar!

Jag och farmor plaskar lite

Njuter av värmen

På promenad

vackurt

Farmor, Katrine och farfar!



Innan delfinturens avfärd, det mest korkade jag gjorde på hela resan

Ännu en nyårsbild, ur ett fönsters perspektiv

Påväg till stranden första dagen

Jag sista kvällen


Nu har ni fått en del av alla bilder! Resan var otroligt avkopplande. Vi varvade mellan långa morgnar, fjällvandringar, intervallträning, sol och bad, promenader och massa mys!

Kommer säkert lägga upp en och annan bild lite då och då, men så länge kan ni gotta er med detta!

Nu ska de packas och plockas, ikväll åker jag till Oslo för fyra veckors praktik!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0