det lilla enkla

Såhär mysigt har jag och min prins det varje morgon, vid 06.30, innan jobb


Vi har det så mysigt här. Att få umgås med sin favorit nästintill oavbrutet i vardagen är oslagbart. Vi går upp varje morgon runt sex, tänder ljus och äter en lång frukost och bara pratar, underbar start på dagen. Sen avrundar vi den med tv mys och middag. Mycket mer behövs inte för att uppskatta the life.

 

Det går bra på praktikplatsen, 1 dag kvar till helg, otroligt skönt. Ska ta det jätte lugnt, no musts, kanske åka en sväng på längdskidorna?

 

HEJ KAJSA

PÅ BILDEN SER DU HUR JAG OCH DAVID ÄTER FRUKOST VARJE MORGON. DET ÄR JÄTTE MYSIGT MED TÄNDA LJUS. VI GÖR INTE SÅ MYCKET JUST NU, VI JOBBAR OCH KOMMER HEM GANSKA SENT. HOPPAS DU TYCKER DET ÄR KUL ATT LÄSA OM VAD JAG GÖR. JAG SAKNAR DIG JÄTTE MYCKET LILLA VÄN.

 

VI HÖRS PÅ TELEFON SNART, PUSS PÅ DIG


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0