kliver

 
Goddag! Sedan sist vi hördes av så har jag kommit hem från Västervik men åkt hemifrån lika snabbt igen. Jag kom hem förra söndagen och var hemma i ett antal timmar, sen drog vi med hela mitt flyttlass till Oslo där jag nu befinner mig och har lämnat en vällyckad första arbetsvecka bakom mig. Kunde inte fullfölja hela arbetsveckan dock då jag lördag morgon vaknade upp med hög feber. Lite surt att ha haft det släpandes hela helgen, men vilan var värt det för idag känner jag mig mycket bättre!
 
Vaknade upp imorse och hoppade in i en dusch och sen tog jag bilen och inhandlade veckans matsedel. Känner mig så vuxen. Helt plötsligt går jag själv i affären och plockar mat, kör runt i en liten bil, städar och fixar och tar mitt ansvar och jobbar 8-timmars pass 5-6 dagar i veckan. Helt plötsligt tog jag klivet in i lite av en annan värld. Mamma, hvor er du?????
 
Nu sitter jag hur som helst och dricker kaffe och ska snart bege mig till banken för att öppna nytt konto osv, ni ser, ännu en grej som kan räknas till vuxensidan!!
 
Aja, tror ni förstår budskapet med hela det här inlägget, ville bara yttra min tankar lite:)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: mamma

Jeg finns her...

2012-07-09 @ 17:41:55

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0