hej hå mycket på!

Hej på er! Mycket som har rullat på den senaste tiden, mycket stress och mycket slit men mycket kul!
Sedan sist har jag fyllt 18, tagit körkort och gjort klart hela gymnasiet samt avslutat vårt UF-företag, som allt tillsammans har blivit en stor hög som har gjort att jag fått bortprioritera saker och ting.
Nu har jag alldeles nyss tagit studenten och den närmsta framtiden ser ljus ut. Den 1 juli tar jag mitt pick pack och flyttar iväg till Oslo där fast tjänst på G-sport väntar! Jag ser så sjukt mycket fram emot framtiden och vad jag kommer att bana mig för väg.
Jag kommer givetvis att uppdatera här med jämna mellanrum, men troligen inte varje dag.
Vi ses och hörs!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0