morgon med kvalité

 
Hej på er! En liten hälsning från Västervik. Jag befinner mig här tillsammans med Nellie som ledare för ett handikappläger! Vi bor på en supefin camping med havet som utsikt, vädret har varit lite si och så men idag är det stekande solsken,
 
Aktiveteterna drar igång 12 idag så vi har lite sovmorgon. Passade på att jogga en timme såhär på morgonkvisten och nu har jag tagit en dusch och ätit frukost och till efterrätt plockade jag fram lite tidningar, en kaffekopp och nyhetsmorgon som sällskap. En minst sagt bra start på dagen.
 
Vi ska in till Västervik stad idag och kika på talangjakt, hoppas vädret håller i sig så man kan hoppa i shortsen!!
 
På söndag är det hemfärd och flytt. Kommer hem på kvällen, plockar in kartonger och hela mitt flyttlass i bilen och drar iväg till Oslo där jobb och andra äventyr väntar. Mycket som händer nu!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0