njutning i varierande terräng

Klev upp tidigt imorse och begav mig ut på en pw. Himla härligt! Man blir så pepp av sol, värme och vackra vyer.
Sen mötte vi upp hela gänget för en scoutinspirerad dag. Vi grillade pinnbröd och korv över öppen eld och körde 5-kamp!
 
På kvällskvisten samlades vi för prisutdelning och musikstund samt grillning. Supermys! Nu sitter jag i väntan på att agera chaufför åt assistenterna som har fått unna sig en rolig kväll, verkligen ett varierande jobb jag har den här veckan; Allt från att arrangera lekar till att grilla korv, till att ringa samtal till att gå ärenden. Vi gör upp eldar och bygger tält, agerar privatchaufförer och klappar getter! Vi är alltid på vakt, dygnet runt, himla skoj och lärorikt!
 

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0