hittar rytm

Hej hopp! God måndag kväll.
 
Lite glest när det gäller uppdatering, skyller på seg uppkoppling och väldigt mycket "jobb, träna, äta, sova".
 
Kickade igång den nya veckan med 7 timmar på jobbet, 1 timmes dans, inhandling av matvaror och nu kvällsmat med slösurf och sneglande tv-titt. Känner att rutinerna börjar hamna på sin plats, men VILKEN tid det har tagit att stadga sig. Jag har bott här i 3 månader nu, och jag har liksom inte hittat någon rytm i vardagen. Nu börjar det dock bli bra, vilket resulterar i ett inre lugn hos mig och förmågan att värdesätta de små vardagliga sakerna, som är väldigt viktigt för att jag ska må bra.
 
Till helgen kommer familjen på besök, sen jobb ytterligare en vecka och SEN har jag ledigt 10 dagar. Första ledigheten sen påsklovet i April!!! Kommer njuta hemma i Äppelbo, helt  underbart.
 
SES

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0