Vinterns upplevelse - Hemsedal

 
Tänk vad tiden kan gå och det man förut tyckte var tankerensande istället bara blir till bry? Det är så jag har känt med bloggen och därför inte bloggat sedan i julas. 
 
Dock har jag kommit fram till att bloggen är ju lite som en investering för framtiden då jag kan gå in i kika tillbaka på händelser från ungdomastid till tidig vuxenålder. Så därför ska jag nu lägga upp minnesvärda inlägg och händelser, för mig själv att läsa och enbart det, en egoistisk åtgärd med andra ord. Sen får andra intresserade bara känna sig hemma!
 
Här kommer i alla fall en bildbomb från resan jag gjorde med mitt kära jobb till Hemsedal för drygt en månad sen. Troligtvis den roligaste resan någonsin, men en salig blandning av allt man kan önska sig; oslagbart vacker natur, skämtsamt bra före och massa flams och dans på bordet + den sjukaste afterskin i hela världen! Embrace it!
 

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0