Läsarfråga.

Anonym om Kamilla goes 25.: hur går det ihop med fjäll? hihi
varför valde du inte ett bättre program som kunde hjälpa dig en bit på vägen mot dina drömmar?

Svar: Förstod att jag skulle få en sådan fråga. Självklart har den tanken slagit mig själv också. Anledningen till att jag valde fjäll var för att jag inte ville flytta hemifrån och fjäll verkade då vara det mest intressanta som fanns hemma. Mest av allt skulle jag nog vilja gå på någon mer typ av skönhetsskola, hehe ;)

hur som helst, jag har väldigt roligt på fjäll! Vi är en underbar klass, och vi gör många roliga saker. Jag tycker inte det är någon panik, visst jag har drömmar, och just nu går jag på en skola som inte har något med mina drömmar att göra. Men jag är endast 18 år då jag går ut gymnasiet och har därför all tid i världen på mig att uppfylla mina drömmar! Så jag tar år för år. Jag tycker det viktigaste just nu är att ha roligt! Jag har slitit med vanliga, tråkiga ämnen i 10 år nu, så det enda jag tänkte när jag valde gymnasium var " jag ska ha roligt!".
Och det vet jag att jag kommer ha på fjäll!

Självklart för min egen del kanske det hade varit roligare att gå på något jag verkligen brinner för, men som sagt, jag vill inte lämna fågelboet ännu!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0